recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo RZ900 - Spotify Connect / HDMI Video
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo RZ900 - Spotify Connect / HDMI Video

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
StylaH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Januar-2008
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér StylaH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo RZ900 - Spotify Connect / HDMI Video
    Sendt: 15-Juni-2016 kl. 21:06
Heysa

Jeg er den glade ejer af en RZ900 som gør det fantastisk

Jeg har prøvet at google lidt, men uden held. Så prøver her

Kan receiveren spille musik via spotify connect - og samtidig smide billede igennem en HDMI port? - hvis ja - hvordan gør man det?

På forhånd tak

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 00:21
Hvad siger manualen?

M.v.h.
Til top
StylaH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Januar-2008
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér StylaH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Hvad siger manualen?

M.v.h.

Ikke noget brugtbart. Kun lidt om hvordan man bruger det hvis man kører med flere zoner, men det gør jeg ikke 
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 19:00
At du ikke har kunnet finde ud af, hvordan man evt. gør det, betyder nok at det ikke kan lade sig gøre. Med mindre man benytter det som zone 2.

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu