|
NAS server |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juni-2016 kl. 08:49 |
Hej
Jeg har tit undret mig over hvorfor der er pause på 3 sekunder hvert kvarter, er det noget man kan gøre noget ved eller er det bare sådan? Jeg har flere server og det er ens på alle! |
|
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er måske fordi det indbyggede atomur går 12 sekunder forkert pr. time. Prøv at skifte din cæsium-133 ud med plutonium-238 og se om ikke det løser problemet.
Hvis det ikke hjælper må du beskrive dit problem bedre. Så kan det være at der kommer et brugbart svar...
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Måske du skulle beskrive din opsætning. Jeg har ingen pauser ved afspilning på min NAS og har aldrig haft det.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
Ikke noget jeg kender til .
Har pt 2 servere kørende. Begge et par år gamle. Men ingen pauser i afspilning af 1080p film. Selv 4k klares fint. Alt er med Lan |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Ja, det lyder helt klart som løsningen på dette og på de fleste andre problemer! ![]() |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
Ok, det ku være ![]() Jeg vil prøve bedre at fortælle om problemet, når jeg går ind og finder filmen eller koncert er de delt op i kapitler som på dvd'en, men til foreskel fra dvd bliver der pause ved kapittelskift på NAS, lidt ligesom på gamle dvdafspillere når de skifter lag? |
|
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
fordi din afspiller ser filerne som separate og ikke som en dvd. makemkv er et program til at lave 1 fil ud af en DVD/bd - det er LANGT lettere at håndtere.
|
|
![]() |
|
Tak for svaret, dejligt.
Jeg har lige et spørgsmål mere, hvordan får jeg flac file over i logitech server, jeg har en sylogy nas server og jeg kan se begge mapper men kan ikke flytte filen. Kan i hjælpe? |
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
logitech server? mener du squeezebox? prøv at google "squeezebox flac" og se hvad der sker.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |