recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NAS server
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NAS server

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NAS server
    Sendt: 17-Juni-2016 kl. 08:49
Hej
Jeg har tit undret mig over hvorfor der er pause på 3 sekunder hvert kvarter, er det noget man kan gøre noget ved eller er det bare sådan? Jeg har flere server og det er ens på alle!
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1271
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 09:30
Det er måske fordi det indbyggede atomur går 12 sekunder forkert pr. time. Prøv at skifte din cæsium-133 ud med plutonium-238 og se om ikke det løser problemet.

Hvis det ikke hjælper må du beskrive dit problem bedre. Så kan det være at der kommer et brugbart svar...
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 10:19
Måske du skulle beskrive din opsætning. Jeg har ingen pauser ved afspilning på min NAS og har aldrig haft det.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 12:19
Ikke noget jeg kender til .

Har pt 2 servere kørende. Begge et par år gamle.

Men ingen pauser i afspilning af 1080p film. Selv 4k klares fint.

Alt er med Lan
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Det er måske fordi det indbyggede atomur går 12 sekunder forkert pr. time. Prøv at skifte din cæsium-133 ud med plutonium-238 og se om ikke det løser problemet.

Ja, det lyder helt klart som løsningen på dette og på de fleste andre problemer! LOL
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2016 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Hvis det ikke hjælper må du beskrive dit problem bedre. Så kan det være at der kommer et brugbart svar...

Ok, det ku være
Jeg vil prøve bedre at fortælle om problemet, når jeg går ind og finder filmen eller koncert er de delt op i kapitler som på dvd'en, men til foreskel fra dvd bliver der pause ved kapittelskift på NAS, lidt ligesom på gamle dvdafspillere når de skifter lag?
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2016 kl. 12:43
fordi din afspiller ser filerne som separate og ikke som en dvd. makemkv er et program til at lave 1 fil ud af en DVD/bd - det er LANGT lettere at håndtere.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2016 kl. 13:32
Tak for svaret, dejligt.
Jeg har lige et spørgsmål mere, hvordan får jeg flac file over i logitech server, jeg har en sylogy nas server og jeg kan se begge mapper men kan ikke flytte filen. Kan i hjælpe?

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2016 kl. 14:05
logitech server? mener du squeezebox?  prøv at google "squeezebox flac" og se hvad der sker.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu