|
Windovs 7 opdateringer. |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | |
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juni-2016 kl. 15:34 |
Hej.
Er Windovs 7 holdt op med at sende opdateringer. Har ikke fået nogen her på det sidste,synes ellers der plejer at komme nogle omkring den 10 i hver måned. Også min MSE er blevet sej til at opdatere,er der andre der oplever det samme Mvh. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19513 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min win 7 opdaterede lige forleden dag...
Klaus |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der plejer at komme opdateringer omkring d. 12/13 i måneden. Og dagligt kommer der til windows defender, (virus definitions) hvis du bruger den.
|
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Opdatering til Windows 7 til x64-baserede systemer (KB2952664)
Installationsdato: 09-06-2016 08:12 Installationsstatus: Fuldført Opdateringstype: Valgfri Installer denne opdatering for at løse problemer i Windows. Hvis du vil have vist en komplet liste over problemer, der er inkluderet i denne opdatering, kan du se den tilknyttede artikel fra Microsoft Knowledge Base for at få flere oplysninger. Når du har installeret elementet, skal du muligvis genstarte computeren. Flere oplysninger: http://support.microsoft.com/kb/2952664 Hjælp og support: http://support.microsoft.com Her er den seneste opdatering til Windovs Mvh. |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der kommer opdateringer 2. tirsdag i måneden, og der var vist nok 10 opdateringer til Windows 7 i tirsdags.
Redigeret af Brixen - 17-Juni-2016 kl. 15:25 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde opdateringer i går aftes på min Win7...
MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Tak for jeres svar,så er der håb endnu. Mvh. |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Aaaaahhh......det er nu 2. tirsdag hver måned. M.v.h. |
|
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Har prøvet at søge efter opdateringer på Windows 7,men efter en halv times søgning kørte den stadig uden at de havde fundet noget. Det samme gør sig gældende på Microsoft Secureti Essential Kommer også kun lige i gang,hvorefter den bare går istå. Kan man gøre noget.Eller er man nødt til formatere og så starte forfra. Mvh. |
|
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
Lige en tilføjelse.
MSE når ca 25 % og så går den i stå. Mvh. |
|
Totoronto
Super bruger Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jep..prøv at lave en komplet geninstallering af Win7, SÅ får du lov at vente. Jeg ventede i 12 timer...så gad jeg ikke mere. Nu kører jeg Ubuntu... MS har åbenbart lukket for deres opdateringsservere, så de kan tvinge folk over på Win10 platformen. |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har oplevet dette også. Oftest på en ny installering af windows 7, som mangler en hulens masse opdateringer. Jeg tror det hænger sammen med, at windows er ved at hente opdateringerne (men man kan ikke se det nogen steder), og så sidder vi som brugere og tjekker for nye opdateringer, og der kører den bare ud i intetheden. Når jeg har oplevet dette, så har jeg manuelt genstartet maskinen flere gange, og pludselig så står den nede i start/luk maskinen med nye opdateringer, som skal installeres.. som om de kom fuldstændig ud af den blå luft. Når man så har genstartet og installeringerne er installeret, så kører windows update helt efter bogen igen. Jeg har en mistanke om, at det er en vigtig opdatering som får windows update til at opfører sig som den gør. Og det virker ikke før denne opdatering er installeret. |
|
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |