|
[Har købt] Logitech Harmony Ultimate. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Madhouse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juni-2016 kl. 18:57 |
Hej.
Er der nogen der her en Logitech Harmony ultimate til at samle støv? /mads
Redigeret af Madhouse - 22-Juni-2016 kl. 21:00 |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal du benytte app funktionen? Ellers har jeg en Harmony Touch til salg for 500kr :)
Alternativt kan du købe min Touch og senere anskaffe en Harmony Hub - så er den 100% identisk med Harmony Ultimate, som egentlig blot er en bundle pakket med de to sammen. http://forum.recordere.dk/harmony-touch-bw-p5-nad-riia-gtx570_topic147056.html
|
|
![]() |
|
Madhouse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Jegh ar faktisk en HUb. men Utimate er gået i stykker. så derfor leder jeg efter en ny..
hvis en touch er magen til min ultimate er jeg frisk på din touch :)
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Umiddelbart er hvad jeg kan finde på nettet at de får samme funktionaliteter, når man parrer den med en HUB - men der lader til at være en lille smule forskel på designet af fjernbetjeningen.
Umiddelbart ikke noget der gør den store forskel kunne jeg forestille mig.
|
|
![]() |
|
det er også det jeg har læst mig frem til. og at der ikke er tilt sensor i en touch, men at man skal trykke på display for at tænde det. vil de bekræfte det?
|
|
![]() |
|
Det passer ja. Min originale Harmony One havde tilt sensor, men oplevede det egentlig ikke som et særlig stort mangel.
|
|
![]() |
|
ok.. hvad skal den koste? :)
|
|
![]() |
|
Tænker at sælge den for 500kr :) Normal pris: 1199
|
|
![]() |
|
min kollega havde en liggende i skuffen. den nappede jeg lige..
den har tilt sensor som er ret smart i en mørk bio.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |