|
V: Toshiba 55" LED TV |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jsc99dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juni-2016 kl. 13:02 |
|
Hej
Vil høre hvad folk tror man kan få for sådan et fjernsyn. Det drejer sig om denne her her: Der medfølger fod, fjernbetjening er som ny, da vi bruger anden og det står i et ikke-ryger hjem. Købt tilbage i april 2013. Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ca 1500.-
|
||
![]() |
||
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
|
Hvad havde du selv håbet på ?
Jeg kunne godt været interesseret. /soli
|
||
![]() |
||
jsc99dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
|
Hej
Har kigget lidt på dba og her ligger 55" fra ca. 3000 kr og opefter. Men jeg tænker 2500 kr. er en fair pris, men måske jeg er helt forkert på den.. Men kan også lige så godt sige, 1500 kr. sælger jeg den ikke ikke for, for så kommer den bare op ude i garagen og så kan ungerne bruge den til "hjemmebio" + spilleskærm derude... /Jesper
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det halve af et nyt Sony TV, det tror jeg ikke på du får...
http://www.pricerunner.dk/cl/2/TV?attr_2000000=41142194 |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
|
Det er osse et "helt, brugt".
|
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
Takker for input.
Prøver at smide det på dba og må se hvad der sker. Og går det helt galt, så bliver ungerne jo sikkert også glade for bio/spille fjernsyn ude i garagen ![]() /Jesper
|
||
![]() |
||
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
|
Jeg mener også at 2500,00 kr. ikke er helt hen i vejret. Det er trods alt 3D, hvilket jo er ved at være en sjældenhed og aldrig nået at blive implementeret i lavpris modellerne.
Hvor bor det henne :-)
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
|
Størst værdi er at lade børnene bruge det i garagen.
Tror ikke mange vil give 2500 for et 3 år gammelt tv af " no name" udgaverne" Når man kan hente et nyt Sony 55" til 5000.- |
||
![]() |
||
|
Fjernsynet bor i Horsens..
/Jesper
|
||
![]() |
||
|
Toshiba er ikke no name, men en japansk elektronik gigant ![]() https://da.m.wikipedia.org/wiki/Toshiba |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |