|
HD lydformater med HDMI ARC? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2016 kl. 09:10 |
Hejsa,
Jeg har købt et Samsung Smart TV (65KS8005) og vil gerne kunne sende HD lydformaterne (TrueHD, DTS HD MA og hvad de ellers hedder) ned til min receiver (Onkyo 706). Jeg tror jeg har fået sat det rigtigt op, men receiveren viser kun alm. DTS. Hvad gør jeg galt? :S
|
|
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tv'et understøtter ikke HD formater, så det kan du ikke.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Afspiller til Reciver, derfra til TV, så får du alle lydformater. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
Som jeg har læst mig frem til så understøtter ARC ikke HD lydformater.
|
|
![]() |
|
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
Jeg vil gerne kunne sætte f.eks. en USB disk til TV'et og så outputte lyd fra de klip der ligger derpå til receiver, så afspiller -> receiver -> TV duer desværre ikke i dette tilfælde.
|
|
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Så må du bruge noget andet end dit TV.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |