|
S: 4stk lcr750 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juni-2016 kl. 11:02 |
Sælger 4 stk 750lcr, 5000kr
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som er hvad?
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Mksound, m&k
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
fantastisk salgsannonce :-)
den kunne måske gøres mere interessant ved f.eks. at skrive hvad produktet er, og angive: alder stand farve hvor i landet billeder o.s.v.
|
|
![]() |
|
Alder ukendt. Skulle haft været brugt til atmos ved tidligere ejer, men kom aldrig op. Jeg har aldrig sat dem op, da jeg holder mig til 5.1 ( konen vil ikke have flere højtalere )
Standen er som ny. Ikke en eneste lille ridse! Farven er sort. Aalborg 9000 Kan leveres i nordjylland af mig. De står som sprit nye, og kan demonstreres hvis ønskes og høres. Det eneste som kan indgå i handel er nyeste Apple tv, sur95t , Intel i7 6700k, gopro det nye, Kriega MC taske. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |