|
Svært ved at tænde/slukke pc-højttalere? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Februar-2016 kl. 08:40 |
Her på det seneste har jeg fået svært ved at tænde og slukke Logitech Z906 på kontrolboksen (link)
Skal trykke flere gange, før der sker noget Hvad kan det være? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har indimellem problemer med også at slukke mit Z-5500 på controlleren - men det virker uden problemer med fjernbetjeningen.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
Ham jeg købte det af var ikke så rar
Han sagde intet om, at fjernbetjeningen ikke fulgte med Den er heller ikke nødvendig til daglig... men nu har jeg så pludselig brug for den ![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Alternativt kan en billig brugt harmony fjernbetjening bruges. Har selv før købt en ældre til omkring 50 kr.
|
|
![]() |
|
Har købt en ny fjernbetjening fra ebay.de Kan nu ikke forstå, at der skal hele tre batterier i den bette fjernbetjening
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |