|
Windows Defender |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juni-2016 kl. 19:30 |
|
Hej.
Så er den gal igen. Har lige fået Windows 10 til at køre,men jeg kan ikke køre en manuel scanning med Windows Defender,kan det være rigtig?? Da jeg brugte Windows 7 brugte MSE fra Microsoft,og der kunne man da køre en manuel scanning. Synes de 2 virusprogrammer ligner hinanden så kan ikke forstå Windows Defender kun lige starter op,og så fryser. Har i evt. andre forslag til en virus scanner.? Mvh. |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bitdefender
|
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
|
Nej, det kan ikke være rigtigt. Man kan køre både Quick, Full og Custom scan med Windows Defender og man kan også højre-klikke i Explorer og scanne filer og foldere. Jeg ved ikke, hvorfor du ikke kan scanne, men det er ikke sådan det skal være. |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej. Jeg kan godt højre klikke og scanne filer og mapper. Mvh. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
|
Har du andre antivirusprogrammer installeret?
Klaus |
||
![]() |
||
|
Hej Klaus DM. Jeg har ikke andre programmer installeret. Men efter gentagne forsøg på scanning,lykkedes fludselig,og det virkede her til morgen. Ved ikke hvad det skyldes. Mvh. |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Godt at du fik det til at virke, men jeg ville nu vælge at installere et bedre antimalware program, da det næsten får bundkarakter i alle test.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
|
Troede også jeg havde fået styr på den,men den kan stadig finde på at stoppe efter kort tid. Har du et program du vil anbefale,og som kører godt med Windows 10 Mvh. |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Du kan se den seneste test her: Jeg ville gå efter Bitdefender Free edition som det første valg: Den fanger i testen alt og har ingen falske positiver. Ellers ville jeg kigge på AVG eller Avira som også er gratid.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|
Jeg mener så ikke at Free versionen er til Windows 10. Man skal så have så have Antivirus Plus 2016 som koster 150 kr for et år til 3 pc'er. Dette giver så lagt bedre beskyttelse, også en aktiv beskyttelse mod ransom ware.
|
||
![]() |
||
|
Tak for alle jeres svar.
Jeg prøver lige Kaspersky Anti Virus gratis i en måned. Er det en ok program ?? Mvh. Ps.Er Bitdefender bedre end Kaspersky,vil godt betale lidt for antivirus Redigeret af nesager - 27-Juni-2016 kl. 10:59 |
||
![]() |
||
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
|
Eftersom du er parat til at betale for antivirus kan du ligeså godt gøre det ordentligt. Prøv Kaspersky Internet Security gratis i op til en måned og hvis det ikke giver problemer, så køb en licens på ebay.co.uk. Kaspersky er i årevis blevet bedømt til at være blandt de bedste.
Du kan fx købe en licens til 3 devices i et år. Licensen løber fra det tidspunkt, hvor den tages i brug første gang. Jeg har købt fra den forhandler i flere år og har ikke haft problemer. Når man køber Kaspersky til devices kan det bruges på både PC, Mac og Android, men jeg er ikke sikker på, at kvaliteten er i orden på andet end PC. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |