|
Blockbuster app |
Besvar |
Forfatter | |
cotton12
Bruger Oprettet: 16-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Februar-2016 kl. 00:02 |
Jeg kan ikke finde Blockbuster appen på mit Samsung tv nogle der ved hvordan man gør. Den er på mine forældres hvilket er et Samsung fra 2014.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor gammelt er dit.? Hvis ikke den er i listen over Apps, så er den ikke til årgangen/modellen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Ymerkusken
Junior bruger Oprettet: 27-Juni-2016 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg ikke været på besøg hos Blockbuster i flere år, men det sidste jeg hørte var at de var gået over til kun at have DVD'er og Blu-Ray's.
Så hvis det er fordi du prøver at afspille dem på en maskine der afspillere andre slags medier, kan det være derfor. Har fx. tidligere selv prøvet på at afspille en DVD på en CD-afspiller og det var uden held.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
De er gået fallit! Og har solgt navnet til Yousee til streaming site. Blockbusterforretningerne er et fåtal videreført som Bluecity og sælger hovedsageligt brugt IT udstyr og vistnok film. |
|
mortenstryhn
Bruger Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 141 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sad ærlig talt og overvejede om Ymerkusken var seriøs eller brugte dårlig sarkasme. MEN på den anden side skriver han i et andet indlæg på recordere.dk at han er flyttet hjem til DK efter mange år i USA og han er vist ikke helt up-to-date danske forhold ...
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det må være ret specielt at komme hjem til DK og opdage vi er flere skridt foran på teknologi
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er et 2016 TV, så er Blockbuster ikke klar endnu.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Ymerkusken
Junior bruger Oprettet: 27-Juni-2016 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er vist noget der er gået min næse forbi. Havde ellers hørt at Blockbuster blev videreført i Danmark, men at det var på den måde anede jeg ikke.
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det fortsatte også længe efter de drejede nøglen i USA. Det skete først her omkring 2 år siden, måske lidt mere. Som jeg husker det, så gik det konkurs i USA længe før, hvor private videoforretninger så vist fik lov at føre navnet videre. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |