recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højtalerkabler til loft-indbygningshøjtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højtalerkabler til loft-indbygningshøjtalere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ibib Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ibib Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Højtalerkabler til loft-indbygningshøjtalere
    Sendt: 01-Juli-2016 kl. 10:19
Jeg ved at bygge hus og vil gerne have inspiration til hvilke "billige" højtalerkabler i vil foreslå til at forbinde 4 stk B&W CCM684 (lofthøjtalere)  med heos link og NAD C275BEE effekt.... 
Højtalerne bliver monteret i køkken/allrum - heos link og effekt kommer til at stå i depotrum... kabeltræk til højtalerne ca. 4 gange 10 meter.

Overvejer også at bruge et par lofthøjtalere som baghøjtalere i 5.1 setup - nogle der har erfaringer hermed?

Kom gerne med gode forslag Smile
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2016 kl. 23:47
Harald Nyborgs tykkeste i ruller:
http://www.harald-nyborg.dk/86210/hoejttalerkabel
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2016 kl. 23:49
De er faktisk endnu billigere hos AV-Cables, hvis du kigger på ruller:
http://www.av-cables.dk/hoejttalerkabel/
Til top
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2016 kl. 17:36
Jeg har selv købt "brugt" Tara Labs prism omni kabel i den blå avis til mine 4 lofthøjttalere til atmos - gav imellem 15 og 30kr/m.

Der skulle lige samles et par pr højttaler, men de kan fåes brugt i ret lange længder.

Mvh Troels
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu