recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Pioneer, PDP-SX5080D, 50" 900 kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Pioneer, PDP-SX5080D, 50" 900 kr.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Pioneer, PDP-SX5080D, 50" 900 kr.
    Sendt: 02-Juli-2016 kl. 14:22
Sælger min trofaste Pioneer plasma som har været en fast del i min hjemmebiograf. Billedet er kalibreret og HD billeder står knivskarpt.

Se specifikationer på tv'et her

http://www.qkog.com/pioneer/pioneer-pdp-sx5080d.html

Bemærk: Det er kun den ene HDMI port der virker, men da jeg havde sat tv'et til min SurroundReciever var det ikke noget problem da alle mine devices brugte HDMI på recieveren. Sælges incl. 2x Pioneer PDP-S50 sidehøjtalere. Der er ikke fod med til skærmen, så den skal op og hænge på væggen.

Pris for skærm og højtalere 900 kr

Edit: Solgt 

Redigeret af BigRaj - 02-Juli-2016 kl. 18:17
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2016 kl. 18:37
Man får meget kvalitet for 900 kr på brugtmarkedet i dagThumbs Up
Ning
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 12:48
well. Tv'et er på vej til Morocco hvor det skal bruges til en parabol :-) Jeg har haft stor glæde af tv'et i mange mange år.... Men nu er det på tide at komme på Smart tv og op over de 50". 65 er det nye 50 :-)
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu