|
S: Router: Asus RT-AC1200G+ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2016 kl. 22:11 |
Jeg har en Asus RT-AC1200G+ liggende ubrugt i kassen..
Blev købt ind til et projekt, men den var sgu for stor med antennerne monteret, til at kunne være indeni mit møbel, og jeg nåede selvfølgelig ikke lige benytte returretten.. Den står 100% som ny og fejler intet som helst, 100% ubrugt... Købt for 624 kroner hos Proshop for ~1 måned siden. Priside: Noget der virker fornuftigt for begge parter - alder og stand taget i betragtning. Befinder sig i Hjørring Nordjylland, og kan både sendes og afhentes. Byd løs |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den får sgu lige et bump i anledning af at det er mandag..
Ingen der kan bruge en spritny router ?
|
|
![]() |
|
Soles ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2016 Status: Offline Point: 2 |
Jeg er meget interesseret! :)
Hvad siger du til 400,- inkl. fragt? Mvh Rune |
|
![]() |
|
Jeg har svaret din PB :)
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Soles ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2016 Status: Offline Point: 2 |
Jeg nåede at finde en anden i mellemtiden - held og lykke med salget!
|
|
![]() |
|
Det er såmænd helt ok, det var jo mig der var lidt sløv i betrækket ☺️
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |