|
K: Bærbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juli-2016 kl. 20:26 |
Jeg er på udkig efter en bærbar til min søn på 6 år.
Den skal ikke kunne klare de vilde spil, men MineCraft skal den som minimum kunne klare. Jeg vægter batteritid og original emballage højt. Regner med et budget på omkring kr. 1.500,00. Er der nogle, der har noget spændende?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
overvej refurb.dk i stedet - til det budget er der ikke meget, og de er gamle, så batteritid vil du ikke kunne bruge til voldsomt meget, med mindre du selv køber nyt batteri. (og tror vist også original emballage er skudt helt over. Der er ikke mange der gemmer original emballage i 4-5 år som er det din pris stiler mod)
refurb opkøber større partier af brugte computere, typisk fra kommuner og skoler rundt om i landet når de skal opgradere. der kan man nogle gange få nogle særdeles fine modeller som har været beregnet til rigtig virksomhedsbrug og dermed også bygget til lidt mere hårdførhed end en eller anden billig junk hjemmepc. man må så påregne en hvis grad af slidtage, men de er funktionsdygtige og jeg vil til enhver tid hellere have en synligt brugt virksomhedspc, end en synlig brugt hjemmepc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |