|
Solgt: Pioneer, PDP-SX5080D, 50" 900 kr. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2016 kl. 14:22 |
Sælger min trofaste Pioneer plasma som har været en fast del i min hjemmebiograf. Billedet er kalibreret og HD billeder står knivskarpt.
Se specifikationer på tv'et her http://www.qkog.com/pioneer/pioneer-pdp-sx5080d.html Bemærk: Det er kun den ene HDMI port der virker, men da jeg havde sat tv'et til min SurroundReciever var det ikke noget problem da alle mine devices brugte HDMI på recieveren. Sælges incl. 2x Pioneer PDP-S50 sidehøjtalere. Der er ikke fod med til skærmen, så den skal op og hænge på væggen. Pris for skærm og højtalere 900 kr Edit: Solgt Redigeret af BigRaj - 02-Juli-2016 kl. 18:17 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man får meget kvalitet for 900 kr på brugtmarkedet i dag
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
well. Tv'et er på vej til Morocco hvor det skal bruges til en parabol :-) Jeg har haft stor glæde af tv'et i mange mange år.... Men nu er det på tide at komme på Smart tv og op over de 50". 65 er det nye 50 :-)
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |