|
PS4 spil. Hvor køber man? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2016 kl. 12:08 |
||
Ville lige høre om hvor i køber jeres ps4 spil. Hvor er det billigst? Det er mest til mine børn på 6 og 7. Er PS Store et godt sted at købe spil fra?
|
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Psstore er ikke nødvendigvist billigt men nemt og smart. Plejer at tjekke pricerunner og Amazon. Ved godt der sendes billigt fra kanaløerne, men orker samvittighedenen med at springe afgifterne over.
|
|||
![]() |
|||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
||
www.game2dl.net
jeg har en voucher på 22,99 euro-- du kan købe med lidt rabat hvis du vil?
|
|||
![]() |
|||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
||
Tak for linket mbm1, det er godt nok billigt. Ved du hvor butikken befinder sig, altså om der skal betales told/afgifter? Mht. den voucher, er det en slags rabatkode man kan bruge til at købe spil for på PS Store? |
|||
![]() |
|||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
||
ja det foregår online det hele...
Jeg købte UNcharted 4 for 23 euro.. Så får man en account man skal oprette altså email og password. og på den account kan man så gå i PSN og downloade spillet. jeg blev trukket 175,72 kr. for 23 euro
Redigeret af mbm1 - 05-Juli-2016 kl. 13:49 |
|||
![]() |
|||
||
Jeg vil gerne købe den voucher af dig.
Fandt ud af deres system men tænkte om det var helt lovligt. :-) Det har jeg ikke set før men smart at man kan sælge på den måde. |
|||
![]() |
|||
||
regner da med det er lovligt...
150 kr for voucheren?
|
|||
![]() |
|||
||
Ok. Er det fint med MobilePay eller Swipp?
Skal det sendes eller kan du bare sende en kode via PM? |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4651 |
||
Jeg har oprettet en amerikansk PS Store bruger. Den vil kun tage amerikanske kreditkort, så i stedet køber jeg amerikanske PlayStation Store-gavekort og indsætter dem på kontoen. Spillene virker fint, hvis man bagefter skifter tilbage til sin danske konto.
Nu er dollarkursen ikke så gunstig overfor kronen for tiden, men tidligere var det halv pris på spritnye PlayStation 4 spil.
Redigeret af Rasmus Larsen - 05-Juli-2016 kl. 14:17 |
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
||
Den har jeg også brugt, men som du siger er der ikke noget at spare mere.. og så må man jo finde andre muligheder :) |
|||
![]() |
|||
||
det er fint med mobilepay... så kan jeg sende dig accounten med sms.. jeg skal lige hjem og tjecke noget på min PS4, fordi sagen er den at da jeg købte uncharted 4 i weekeden, så af en eller anden grund blev ordren lavet 2 gange og de ville ikke refunder den ene ordre da de havde sendt mig account for begge ordre.. derfor gav de mig en voucher på den ene ordre..
men indtil videre er jeg kun bliver trukket for den ene ordre,,, så skal lige hjme og se om mit uncharted stadig virker,, |
|||
![]() |
|||
||
Det er fint. De får alligevel først deres ps4 i aften så det haster ikke. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |