recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: hjemmebiograflærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: hjemmebiograflærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kasper bille Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper bille Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: hjemmebiograflærred
    Sendt: 07-Juli-2016 kl. 17:46
Hejsa.

Jeg må indrømme at jeg ikke får brugt min hjemmebiograf med projektor og lærred specielt meget længere, så nu må jeg se om ikke der er andre der vil overtage.

Jeg kan ikke huske hvad det var lærredet hed, men det er købt ved qualitiscreen, og det ser ud til at afløseren ved ham i dag er denne her http://qualityscreen.dk/index.php/diplomat-mdst2417-w.html
de "buler" der er i lærredet aner jeg ikke hvordan er kommet, men selvom jeg ellers er pænt kræsen, så kan jeg simpelthen ikke se dem når først der er billede på, og producenten ville alligevel ikke gøre noget ved det.

Jeg vil meget gerne have 7.000,- for det. Foruden de her mystiske buler så fejler det absolut intet.

De helt konkrete mål er:
B: 295 (skærmområde er 250)
D: 11,5
H: 11,5

Drop down 11 cm
Totallængde med drop down 161

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu