|
S: Sonos PLAY:1 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MilloDk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2016 kl. 20:56 |
1 stk. hvid sælges grundet manglende brug. Fremstår som ny.
Købt i Oktober/November 2014 Befinder sig i Slagelse, kan afhentes eller sendes ved at vi splitter porto :-) HBO: 1000kr
|
|
// MilloDk
|
|
![]() |
|
svpyro ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jamen jeg kan vel lige så godt lægge ud med et bud på 1100 så - og den skal sendes, hvis det er :) .
/Simon
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
hehe typisk, her har jeg lige købt 3 stk :D
|
|
![]() |
|
MilloDk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
Lader den lige køre til imorgen aften - så tager vi den derfra :-)
Redigeret af MilloDk - 05-Juli-2016 kl. 19:51 |
|
// MilloDk
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
1200kr - ligeledes med omdeling
|
|
![]() |
|
svpyro ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Jamen jeg opper mit bud til 1250.- så :) .
Har du stadig Kvitt på den ?
|
|
![]() |
|
Jeg burde have kvittering et sted - det kan være den er gået tabt under nylig flytning dog :/
svpyro, hvis du smider mig en pm med info ,så er det din! :-)
|
|
// MilloDk
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Blev den solgt?
|
|
![]() |
|
Tja - jeg har i hvert fald sendt ham en PM, men har aldrig modtaget svar ?
|
|
![]() |
|
Jeg står selvfølgelig ved mit bud på 1200kr pp...
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
Er den blevet solgt?
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Du kan få dem med 20% altså 1250 kr i Bilka indtil d. 4, så skynd dig at købe en der ;) Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |