|
SOLGT: SuperMicro komplet mid-tower server |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2016 kl. 11:18 |
Komplet server, perfekt til det lille kontor eller som hjemmeserver, hvis man vil have noget lidt mere avanceret end en NAS. Ny prisen er over 7000kr SuperMicro X9SCM-F
Seagate Constellation.2 Windows 7 Professionel 64-bit Befinder sig i Aarhus, har original emballage så kan også sendes. Pris 2700 ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Karlshoj - 12-Juli-2016 kl. 10:44 |
|
![]() |
|
sqnk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2015 Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa,
Er det versionen med PCI Express 3.0? |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
Ja det er PCB 2.0 med PCIe 3.0 support og en Xeon v2 med PCIe 3.0 lanes
|
|
![]() |
|
Det lyder godt, så vil jeg gerne byde 2200 kr for den :)
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Det er et røverkøb til de penge. Hvad er årsagen til du ikke skal bruge den mere?
|
|
![]() |
|
Jeg synes også prisen er yderst fair
Jeg har fået nyt legetøj i form af en næsten identisk Xeon D version, så derfor er denne kommet i overskud :) |
|
![]() |
|
Alright, hvad siger du til 2500 kr ?
|
|
![]() |
|
Tak for bud, lader den lige stå lidt og ser hvad der kommer af andre bud
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
De nye Xeon D var desværre ikke kommet dengang jeg byggede min nas. Valgte i stedet en Intel Core i7 -6700T (skylake) 35Watt TDP. Den yder ganske fint, midt imellem 1520 og 1540 selv om den kun har 4 kerner, hvor 1540 har 8.
|
|
![]() |
|
Helt iorden. Har du en ca tid, så jeg ved hvornår jeg skal kigge ind igen?
|
|
![]() |
|
Lader den står til i morgen kl 14
|
|
![]() |
|
Tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |