|
Nad udfordringer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juli-2016 kl. 22:43 |
Jeg har idag hentet mig en Nad T777 - DEN driller mig.
Jeg har ikke kunnet slå liv i den, men har nu fået gang i Zone 2. Det sker ved at trykke "custom" på remote og "on". så slår den fint igang. Men jeg kan overhovedet ikke få lov at gøre mere herfra. Jeg har prøvet "factory reset" på remoten, det ændrer ikke noget og en "factory reset" på receiveren gør den bare ikke. Proceduren er ellers simpel. Hvis jeg trykker på "amp" for at starte receiveren almindeligt op, så blinker det orange LED lys blot. Eneste lys i displayed er "Zone2". Kan den primære strøm være gået, mens Zone 2 virker? Eller bør alle dele virke sålænge jeg faktisk kan tænde den? Eller er der et NAD fif jeg lige skal have (Ikke skarpe tunger om at holde mig fra NAD;))
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå den fiksede jeg selv:)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Kom du til at læse brugsforvirringen?
![]() |
|
![]() |
|
Flere gange men det var ikke løsningen;)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
En fejl 40 som at enhedsvælger skal stå på rec. Eller zone omskifter skal stå på main?
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Hvordan? Klaus |
|
![]() |
|
Jeg ved det sgu ikke rigtig. Tidligere ejer må have haft brugt noget zone opsætning på den, for da jeg skulle til at pakke det hele sammen igen for at returnere, fik jeg ramt power knappen på zone 2 remoten og så fik jeg liv i den. Men kunne kun tilgå zone på receiveren uanset hvad jeg prøvede. Men jeg kunne lave en factory reset og så spiller den:). Skal have fin indstillet ting, for syntes min t757 lyder bedre til musik. Men t777 har jo også eq som t757 ikke har.
Markant løft på biolyden dog allerede:) |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Kender godt det der med besvær med betjening.
Købte en SR5010 brugt. Ham jeg købte den af, havde kun brugt den som forforstærker via hdmi control. Både ir modtager og knapperne på fronten var disabled, hvilket jeg betød at den factory reset jeg gerne ville starte med at lave, var noget længere væk, end blot et par tryk på knapperne. Fik dog låst ir op, så jeg kunne låse frontpanel op og til sidst lave reset. Nu er fjernbetjeningen så lagt til side igen, da det hele foregår enten via beo4 eller app.... Klaus |
|
![]() |
|
Ja det er lidt det samme her.. Kunne tænde den samme zone med ordinære remote, men intet foretage mig. Remote 2 tændte umiddelbart kun den samme zone, men her kunne jeg godt lave et reset. Nå, men i sidste ende fik jeg endelig fat i en Nad med Atmos/4k muligheder.:)
|
|
![]() |
|
Mr. Laursen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
NAD T777 med atmos/4k muligheder? Jeg har selv en NAD T777 og kan ikke køre Atmos. Noget jeg har misset?
Redigeret af Mr. Laursen - 10-Juli-2016 kl. 23:45 |
|
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
|
![]() |
|
Nej nej mere potentiale:). Vha mdc modul
|
|
![]() |
|
Mr. Laursen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Talte med Hifiklubben i Tåstrup om Atmos opgradering via MDC. De regner med at der går 1-2 år og vil koste 4000-5000kr....
|
|
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |