|
SOLGT: |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fritz Munk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2011 Sted: Nyborg DK Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juli-2016 kl. 13:51 |
Hej.
Har en meget ny SVS SB 2000 stående , jeg ikke skal bruge alligevel , da jeg har købt nye studiohøjttalere , ( ADAM AX7) som ikke har brug for subwoofer. De andre jeg havde i forvejen ADAM F7 , har jeg til salg andet-steds her på K/S :-) SVS Sb-2000 købt 1 juli 2016 , så mindre end 14 dage gammel. Original kvittering , købt Avconnection.dk , original emballage, 110 % i orden. Kun spillet i måske tre timer. Sort ask. Monteret med originale SVS Soundpath subwoofer fødder og dem er der også orginal kvittering på.Nypris 449 kr. købt samtidig med subwooferen. SUPRA mono subwooferkabel 4meter følger også med , nypris 299 kr, Du kan høre SVS subwooferen her i Nyborg eller vælge at få den tilsendt. Vejer 21 kg pakket ned i original emballage. Så bestiller du Subwoofer + fødder+ kabel idag hos Avconnection koster det dig 6.777 kr. Du får det hele for 4.400 kr. Kan blive din med fødder og det hele for 4.400 kr. Fast pris , ellers bliver den bare stående i sin pap-kasse. :-) Mvh. Fritz Munk. Nyborg. Redigeret af Fritz Munk - 14-Juli-2016 kl. 18:35 |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis den er købt via nettet - så er der vel 14 dages returret?
|
|
![]() |
|
Fritz Munk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2011 Sted: Nyborg DK Status: Offline Point: 79 |
Gider ikke "bøvle" med det ... Skal det returneres , skal jeg have fat i fragtmand mm. Vejer mere end 20 kg.. Så derfor.. et tab ja , men der er så meget andet her i verden man taber penge på . Tænk på , hvad en kone koster i drift gennem 30 år !! :-D mvh Fritz. Redigeret af Fritz Munk - 13-Juli-2016 kl. 14:32 |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Du har PM.
![]() Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Der er ikke så meget at bøvle med.
Du ringer bare til AV Connection, så arrangerer de afhentningen for dig. Det eneste du skal gøre, er, at betale for det online, pakke subben ned og så,være hjemme på det aftalte tidspunkt. Jeg sendte en SVS pb1000 retur for få mdr. siden på måde. Det kostede nogle få hundrede kroner. Men hvis du hellere vil bøvle med at få subben solgt brugt, plus tabe flere penge på det end ved at lave et simpelt telefonopkald til AV Connection, så er det selvfølgelig dit valg. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |