recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Distribution af kanaler i huset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Distribution af kanaler i huset

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Trekster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Juni-2008
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trekster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Distribution af kanaler i huset
    Sendt: 12-Juli-2016 kl. 22:18
Hejsa

Jeg står og kigger på muligheden for at skære ned i de kanaler vi får via Stofa. Men hvis det skal have nogen økonomisk gevinst ville det være fedt hvis jeg f.eks fra loftet kan distribuere kanalerne vha et CA modul til alle husets kabeltv stik(8 stik) hvoraf 3 er i brug nu - i stedet for at købe et CA modul + kort til hvert fjernsyn...så løber det hurtigt løbsk!

Er det overhovedet muligt at gøre ovenstående?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7082
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 06:09
Måske Smartwi kan bruges ?

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trekster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 08:24
Det ser interresant ud, men de skriver at rækkevidden er 10-15m, hvilket nok er til den lave ende.

Jeg er heller ikke afvisende overfor at konvertere signalet til IPtv, der har jeg kigget på noget som f.eks HDHomeRun men kan ikke umiddelbart se at den har mulighed for CA modul
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trekster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 10:01
Nå det bliver ikke nødvendigt alligevel. Har konverteret til Stofa MitTV, sparer 3800/året ved kun at vælge de kanaler jeg skal bruge, de har så givet mig kort og kortlæser til vores andre tv free of charge med i købet :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu