|
K : raspberry pi 2 eller 3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
muttz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2016 kl. 07:01 |
||
Jeg leder efter en raspberry pi 2 eller 3.
Der behøver ikke være en masse tilbehør med. Bare pi'en, hukommelses kort, og kabinet. :-) Pris snakker vi om. Kan afhentes i Aarhus, Hinnerup, hadsten /Randers området. |
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Har en pi2, med hvidt babinet, hvis strømforsyning og 16 GB class 10 Kingston Micro SD kort
Befinder sig godtnok i 6920, men kan sendes |
|||
![]() |
|||
muttz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
||
Hej. Hvad skal du have for den? :-) med porto. |
|||
![]() |
|||
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
||
Jeg har en PI2B, 8gb kort, hdmi kabel og sort kabinet :)
Vil dog gerne foretrække afhentning i Aalborg, er det helt urealistisk? Redigeret af serano - 15-Juli-2016 kl. 15:13 |
|||
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|||
![]() |
|||
||
Jeg kommer desværre ikke til Ålborg lige i nærmeste fremtid. Hvad skal du have for den? |
|||
![]() |
|||
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
||
Jeg havde tænkt 400 kr :-)
|
|||
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
Hvad siger du til 325 |
|||
![]() |
|||
||
Jeg tygger lige på den :-) Hvad er forskellen på raspberry pi 2 og 2 model b? |
|||
![]() |
|||
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
||
http://www.makershed.com/pages/raspberry-pi-comparison-chart
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |