|
Forstærker hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik17 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2016 Sted: Hovedgård Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juli-2016 kl. 19:44 |
Hej har problemer med lyd på min forstærker den lyser rød med pcm og der står spedif unlock nogen der kan hjælpe
|
|
![]() |
|
Henrik17 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2016 Sted: Hovedgård Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Nej.
Ikke så længe at du ikke fortæller mere. Klaus |
|
![]() |
|
Hvad vil du vide
|
|
![]() |
|
Jeg kan fortælle at der ingen lyd er og at der står spedif unlock på displayet samt med røde bogstaver pcm
Der står også coax1 input men der er ingen coaxal kabel sat til Modellen jamo AVR-693 receiver og AVR-593 dvd |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det er simpelhen for lidt oplysninger.
For mig lyder det som om at indgang ikke er valgt rigtigt på receiver. Redigeret af Mufti - 20-Juli-2016 kl. 07:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |