|
Philips Tv revnede HJÆLP!! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cach77 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2016 Sted: Trustrup Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2016 kl. 05:58 |
Hjælp Hjælp hjælp!!
For godt 3 måneder siden købte vi et Philips Philips 49PUS7150 49" LED 4K tv. Der har været rigtig mange problemer med det men vi har fundet en løsning på det hen ad vejen. For nogle dage siden sad min mand og jeg i sofaen og så tv da skærmen lige pludselig revnede!! Det har ikke fået slag eller andet og da det revnede kunne vi ikke høre det. Revnen, som nu er ret stor, kan ikke mærkes på skærmen. Den sidder indenfor??!! Nu er problemet bare at hverken producenten (Philips) eller DustinHome.dk vil erkende at skærmen har været svag. De giver os skylden for revnen men det står meget skærmet så det ikke kan få stød og slag. Vi har ikke små børn som kan have forårsaget det eller andre faktore som kan have spillet ind. Hvad pokker gør man i sådan en situation hvor man ikke selv kan påvise sin uskyld?? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I har en fejl på jeres tv.
Da det er under 6 måneder gammelt, er det op til sælger at påvise at fejlen ikke var der fra starten. Med andre ord, er der ikke slagmærker på frontglasset, så bliver det noget svært for dem at bevise at i har ødelagt det. De skal afhente fjernsynet og bringe det tilbage igen. Klaus |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sørg for at få alt på skrift.
Hvis i ringer og Dustin nægter at hjælpe, skal i bede om at få svaret på mail. Selvfølgelig skal de sørge for at reparere eller ombytte. Held og lykke. |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi de ikke makke ret, må det næste være at kontakte forbrug.dk og oprette en sag hos dem.
|
|
![]() |
|
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror nok forbrug.dk har en hjælpe hotline. Der kan du få vejledning i hvad du skal foretage dig. Det kan nok løse sagen hvis de ved at du ikke vil finde dig i det og trækker på rådgivning. Hvis ikke det hjælper er der ikke andet for end at oprette en klage ved forbrug.dk og lade sagen gå sin gang.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En revne der sidder på indersiden bliver voldsom svær at bortforklare fra forhandlers/producents side, medmindre de på een eller anden måde kan påvise udefra kommende påvirkninger.
Umiddelbart lyder det som (endnu) en skidt sag for forhandleren. Der er dog lige en detalje jeg faldt over. Du skriver, "Der har været rigtig mange problemer med det men vi har fundet en løsning på det hen ad vejen." Hvilke problemer er det, og hvad har løsningerne været? |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som jeg forstår dit indlæg har du en god sag, som andre også peger på. Ingen grund til at henvende dig til Philips eller trække dem ind i sagen, det er 100% en sag mellem dig og Dustin. Lad Dustin tage snakken men Philips og hvis Dustin henviser til dem siger du bare at det for dig er irrelevant. Jeg vil foreslå du ringer til Dustin, det er nogle gange nemmere end mails. Har selv haft 2 reklamationer mod dem og den ene skulle omkring forbrugerklagenævnet før jeg fik 100% medhold. |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Indenfor de første 6 mdr. gælder den såkaldte formodningsregel, hvilket vil sige, at man i ht Købeloven antager, at fejlen har været til stede allerede ved købet.
Skriv - undlad at ringe, men send en en émail om, at du i henhold til Købeloven gør ovennævnte gældende, samt at du ønsker at få dine penge retur. Sælger har dog lov til at forsøge at reparere. http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og- ... CFB52533DC Read more at http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=35920&p=235625#p235625#MSVTAc8G08HjGBBb.99 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
cach77 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2016 Sted: Trustrup Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak allesammen for svar. De er brugbar hver og en :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |