|
Garmin Vivoactive & opladning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juli-2016 kl. 08:22 |
Hej alle sammen
Jeg har lige et spørgsmål. Garmin Vivoactive lader kun op, hvis jeg smider den i USB porten på PC. Hvis jeg smider kablet i en hvilken som helst af vores andre opladere, sat direkte i vægen, så oplader den ikke. Kan det virkelig passe? Det ville være ret rart, ikke at skulle tænde sin PC hver gang man skal lade op. Uret er fra julen sidste år. På forhånd tak for hjælpen |
|
![]() |
|
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke noget problem med at lade min v.h.a. en almindelig oplader.
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Mange tak for svaret, fatter heller ikke helt, at det er et problem. Hmmm - måske det skal til rep. |
|
![]() |
|
Mon andre har de samme problemer ?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
har et vivosmart hr - kommer stort set aldrig i en computer. Bliver bare sat til min 3x usb-lader jeg har købt i ikea. Virker fortrinligt.
har prøvet ipad lader og HP lader - så det er helt generisk og virker ganske fortrinligt. -har ingen ide om hvorfor din ikke vil lade - men det kan godt tænkes du skal kontakte garmin supporten. |
|
![]() |
|
Takker for svaret, tror også, at det er det eneste der er at gøre |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |