|
Audiovector Mi3 som Discreet? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||
challengerDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2016 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2016 kl. 17:21 |
|||||||
Hej,
Jeg har set sæt AudioVector Mi3, købt i 2004, som jeg stadig er meget glad for. Men, efter at være flyttet i andet hus, har jeg ikke gode muligheder for at skjule kablerne, hvilket jeg er træt af. Derfor kigger jeg nu efter trådløse / aktive højttalere. Da jeg gerne vil beholde min Audiovector højttalere vil jeg derfor høre her, om det er muligt at opgrade mine Mi3 til Discreet og dermed gøre dem til aktive højttalere? Og i så fald, hvad koster det? /Henrik |
||||||||
![]() |
||||||||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||
Audiovector har et stort upgrade program, hvor alle modeller på deres hjemmeside, kan laves til discreet. Om det også gælder din model, kan en Audiovector sælger eller producent svare 100% på. Denne kan også oplyse den helt nøjagtige pris, andet bliver vel kun gætværk.
|
||||||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||||||
![]() |
||||||||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
|||||||
Audiovector holder ferie fra d. 1/8 til d. 21/8
Men du kan prøve at smide en mail. |
||||||||
![]() |
||||||||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|||||||
|
||||||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||||||
![]() |
||||||||
challengerDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2016 Status: Offline Point: 3 |
|||||||
Mange tak for jeres hurtige svar. Jeg prøver at kontakte forhandleren, alternativt Audiovector direkte.
|
||||||||
![]() |
||||||||
dreamz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
|||||||
Mi3 kan ikke opgraderes til en Discreet; bl.a. fordi Discreet benytter andet kabinet (afrundet) og anden baffel.
|
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |