recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afløser til Boxee Box ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afløser til Boxee Box ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cukdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cukdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afløser til Boxee Box ??
    Sendt: 28-Juli-2016 kl. 09:16
Hey 

Jeg skal have fundet en afløser til min gamle Boxee Box media afspiller 

Krav. 

1 .Skal kunne tage alle formater 
2. Skal kunne suge filer fra Windows miljø tråd/trådløs
3. Lille og handi, skal gemmes bag tvet 
4. Fjernbetjening eller skal kunne styres fra telefon. 

Kom frisk, hvad bruger i ?

Hvad kan anbefales ?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4059
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 10:32
til de ting du siger. så er nvidia shield et rigtigt godt bud, med kodi/spmc men jeg kører plex server til mine film plex app, til shield'en det funker bare
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 16:07
Har selv en rasperry pi 2 med rasplex installeret. Og så en unraid server med plex server på.

Men hvis du alligevel har en computer og stå tændt med dine medie filer på kan du bare installere plex server på den.

Vi gik selv her i hjemmet fra boxee box til rasplex. Det smarte er også at til at styre den bruger du bare tv'ets egen fjernbetjening.
Til top
cukdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2004
Sted: Denmark
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cukdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2016 kl. 08:29
Tak for indput, dem vil jeg kigge nærmere på. 
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2016 kl. 09:09
Mener ikke at plex understøtter Iso filer. Men ellers er Plex et godt bud, hvis du gider konvetere ISO om til MKV. 

Plex kører jo på chromecast, apple TV 4 og pc m.m. Så her er mulighederne mange.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu