|
V: Anthem MRX300 surround receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2016 kl. 12:17 |
Hejsa allesammen.
Jeg går med flere opgraderings tanker for efteråret. Og jeg ønsker at få nogen ideer og meninger om hvad flere af mine av produkter er værd på brugt markedet. Min nuværende Anthem receiver har kørt som en solid arbejdsmaskine, uden bøvl og har givet mig en fantastisk surround lyd og især en sammenhængende lyd imellem mine front højtalere. Den står i perfekt stand, uden ridser eller skrammer samt fjernbetjeningen er også i super stand. Den har stået i 3 år inde i mit tv møbel som har stoflåger. Dermed godt gemt fra sollys. Den kan trækker op til 7.1 højttalere systemer. Især dens kalibrerings system ARC er nemt at lære at kende, nem at bruge og giver en bedre panorering, og fantastisk sammenhængende lyd imellem mine højttalere og min subwoofer. Systemet er virkelig god til eq af ens subwoofer! Du skal have en windows pc til det, da det er den ARC programmet skal kører på og som kalibrer lyden. Derefter sende den informationerne over til receiveren med det medfølgende kabel. Både Kablet til at overfører til receiveren og kablet til mikrofonen er lange. Som sagt jeg har aldrig af bøvl med den, den har kørt perfekt. Jeg har kørt med en effektforstærker til mine fronthøjttalere de sidste 2 år, og har brugt en trigger løsning fra anthem´en og til effektforstærkeren. Den officelle watt tal lyder på 2*80 watt ved stereo brug og 7 * 60 watt ved surround. Jeg savnede aldrig kræfter, men for at afprøve en effektforstærker købte jeg en brugt for 2 år siden. - Den er købt d.10/06-2011 ved Tape connection - Jeg har alt originalt tilbehør liggende til den, mikrofon og stander til mikrofon er i perfekt stand og jeg har vist også den originale vejledning til den. Derudover medfølger der en adapter til ARC kablet som skal sættes til i en windows pc. - Jeg har også stadig den originale emballage til den. Hvad tænker i sådan en fin receiver er værd idag? Jeg kan ikke finde andre anthem receiver til salg brugt. ?
![]() |
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |