recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal rammeløst fladskærm (aka Sony 46nx710)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefal rammeløst fladskærm (aka Sony 46nx710)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefal rammeløst fladskærm (aka Sony 46nx710)
    Sendt: 02-August-2016 kl. 20:48
Jeg har efterhånden et 4 år gammelt rammeløst Sony fladskærms tv. Det har en "Glat" / ensartet front, altså uden man kan mærke rammen. Laver Sony stadig noget lignende det? Eller er der andre der laver det?

Redigeret af rskadk - 02-August-2016 kl. 20:53
Til top
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2016 kl. 17:44
Jeg har et Samsung 40" ES8005 jeg er meget tilfreds med krom kanten som er meget tynd dog syntes jeg at bruger fladen er begyndt at gå mig på nerverne men det er nok bare mig
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu