recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NB købt -Samsung 3 D briller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NB købt -Samsung 3 D briller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NB købt -Samsung 3 D briller
    Sendt: 03-August-2016 kl. 11:35
Hej med jer.

Er der nogle af jer Samsungbrugere, der har et par 3Dbriller til overs.

Brillerne hedder SSG-5100GB, hvilket kan aflæses på midt bagsiden af 3D-brillen

Redigeret af bentpetersson - 03-August-2016 kl. 17:11
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 11:39
Jeg har nogle Samsung briller liggende.
Checker når jeg kommer hjem, hvad det er for en model.
Er det vigtigt, at det er den, du nævner?
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 11:43
Tak spoxy.

Jo modelnummeret skal være det samme, men jeg husker, at det passer til flere forskellige TV modeller.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Hej med jer.

Er der nogle af jer Samsungbrugere, der har et par 3Dbriller til overs.

Brillerne hedder SSG-5100GB, hvilket kan aflæses på midt bagsiden af 3D-brillen

Jeg har fire par 3D briller derhjemme, mener de tre af dem er af den model du søger. Og så har jeg et par som er med genopladlig batteri. Alle 4 virker til 2012 TV og vistnok også nyere generationer. Jeg får dem næppe brugt mere, da jeg har udskiftet TVét, og i den tid det har været i brug kan der nok tælles max 10 fremvisninger.

SSG-5100GB https://www.komplett.dk/product/778381/tv-hifi/tv/3d-briller/samsung-aktiv-3d-briller-ssg-5100gb

Beklager det er komplett jeg linker til. Det var der det var hurtigst at finde billeder.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 13:29
Ok. Tak til jer.
Jeg fik også en privat besked og jeg får tilsendt 2 par. Jeg har nu 6 par. Det er jo helt vildt at se på mit tv. Vi har schweiziske venner på besøg lige nu. Og i formiddags så de isdronningen.

Smid ikke jeres væk. Men kig herned på Kegnæs og tag brillerne med sammen med kæresten så omsættes brillerne i hygge, mad og god vin. 😀

Redigeret af bentpetersson - 03-August-2016 kl. 13:30
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu