|
Den vil bare ikke dø (TH42PX70) |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
Per Korshøj
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Februar-2016 kl. 18:44 |
Den vil ikke dø (snap fra service menuen)
|
|
Per Korshøj
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ligemeget, nyt nyt nyt.
|
|
Per Korshøj
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har den kørt 2,32 år og været tændt godt 10000 gange. Gad vide om man kan få et Oled der holder så længe ( forøvrigt købt 14/5 2007)
|
|
Per Korshøj
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nu kram de gamle Panasonic plasma skærme, havde selv en px80.
|
|
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv px80, der også bare fungere uden problemer hver eneste dag. Hvordan får du den menu frem :-)???
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
Tanaburs
Super bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skønt når man selv kan bestemme hvornår man skal have nyt TV.
Mit PX80 er 7 år gammelt og så vidt jeg kan se uden burn-in og fejlfarver så jeg har sprunget over fullhd, 3d plus nogle andre features som jeg ikke kan huske hvad hedder eller iøvrigt værdien af. Har et 3 år gammelt samsung led også som tydeligvis synger på sidste vers så jeg kigger først på Pana næste gang der skal nyt tv i huset (smart tv er for mig irrelevant). |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Flot klaret. Det var kvalitet dengang.
Den har så lige kostet 15.000kr i strøm over tiden. |
|
Per Korshøj
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan får du menuen frem https://m.youtube.com/watch?v=IBhUnStnKAA Redigeret af Per Korshøj - 20-Februar-2016 kl. 11:12 |
|
Per Korshøj
|
|
Per Korshøj
Funktioner
Tak(0)
|
Ja men så har jeg sparet på fjernvarmen
|
|
Per Korshøj
|
|
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit Pioneer 508XD er ca. 8 år. Vil anslå det kører ca. 48 timer pr uge - så også meget meget tæt på 20.000 timer. Fungerer som nyt. Kan ikke se at billedet har mistet styrke.
|
|
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Koster din strøm så meget.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
Tanaburs
Super bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du anvise et alternativ som gør at du netto sparer penge ?
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |