recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S. Xbox One 1TB Halo Udgave
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S. Xbox One 1TB Halo Udgave

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S. Xbox One 1TB Halo Udgave
    Sendt: 13-August-2016 kl. 14:07
Xbox One 1TB Halo Udgave, alt haves, kasse osv... Der medfølger Fallout 3 & 4. Fra December, den er brugt max 5/6 Timer mellem Jul og nytår. og har stået slukket siden.
Det er en gave fra firmaet, så hvis der bliver nået skal jeg bare have den igen, så jeg kan indleverer den, kan selvfølgelig skrive en kvittering på salg, aftale, samt serie nummer osv.

Jeg havde forstille mig at jeg kom til at bruge den lidt mere, men overhovedet ikke, det skal sige at Halo5 er en Digital kopi, ved ikke lige om man kan "Flytte" den til en anden konto

Den stå som ny, intet og komme efter, selv indpakningen er hel fin :), og så virker det faktisk ret godt over Windows 10 hvis man vil sidde der.

Tænker HBO 1500.- ? + Evt Porto?

Befinder sig i 8740 Brædstrup

Evt bytte med.: MouintainBike 22"/23" XL, 
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu