|
Batteri skift Logitech Harmony Ultimata |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bo A. Hansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2016 kl. 08:41 |
|
Hvor kan man få skiftet batteri i overstående fjernbetjening?
Vh Bo
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Man henvender sig til Logitech kundeservice og får en ny remote tilsendt
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
|
Ja som dyreste løsning. Må formode den er uden for garanti. Et batteri fås for under 100.- |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Nej da! Kvit og frit ![]() |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
|
Kvit og frit uden garanti ?
Så sender jeg min gamle harmony 900 ind næste gang den skal have batteri ![]() Og hov min smart remote burde jeg også have sendt ind. Den løb tør for strøm efter 2 år. Redigeret af hansie - 14-August-2016 kl. 11:39 |
||
![]() |
||
|
Skriv til Kundeservice. You'll never know ![]() |
||
![]() |
||
|
Porto koster mere end nyt batteri
![]() |
||
![]() |
||
|
Ok, jeg fik en ny Touch tilsendt kvit og frit da min One ikke kunne styre min STB ![]() |
||
![]() |
||
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
|
Logitech har virkelig god kundeservice. Jeg havde problemer med at min Harmony 900 ikke holdte strøm, og jeg fandt ud af at batteriet var hævet. Den var 3-4 år gammel. Efter at have skrevet til kundeservice, ville de gerne se et billede af batteriet, og de sendte derefter et nyt uden beregning.
|
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |