|
Hjælp til et headset |
Besvar |
Forfatter | |
patfigs
Bruger Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-August-2016 kl. 08:19 |
Hej
Ved
ikke rigtig om, recorder er det helt rigtig sted at spørge, men man kan jo
prøve. Jeg sidder tit foran min pc om aftenen og arbejder, hvor jeg anvender et headset, så konen ikke brokker sig over musikken Jeg tænker dog det ville være smart, hvis det udover at afspille musik også kunne virke som et ”rigtigt” headset til samtaler på Skype. Det jeg har nu er lidt rustent i lyden på mikrofonen. Jeg har fundet disse to Planatronic Voyager Focus og Jabra Evolve 65: http://www.zinuss.dk/blog/bluetooth-headset-mobil/ (se i bunden) Er der
nogen som kan prøvet et af dem og kan anbefale om de er noget værd? De er ikke
helt billige, men jeg vil også gerne give lidt ekstra, hvis kvaliteten er i
orden Vh patfigs |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har snakket med flere der er glade for ModMic (http://www.pricerunner.dk/sp/modmic.html). Her kan du tilføje en mikrofon til dit ynglingsheadset.
Redigeret af jacobask - 18-August-2016 kl. 12:52 |
|
patfigs
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har snakket med flere der er glade for ModMic. Her kan du tilføje en mikrofon til dit ynglingsheadset Redigeret af patfigs - 18-August-2016 kl. 12:34 |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan du da have ret i, det skulle være rettet nu. Alternativt så søg google efter modmic.
|
|
patfigs
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, tak, men det er nok ikke så godt til musik
vh patfigs
Redigeret af patfigs - 18-August-2016 kl. 13:25 |
|
patfigs
Funktioner
Tak(0)
|
Til info, hvis andre har samme spørgsmål, vælger jeg Plantronics headset, pga:
vh patfigs |
|
jacobask
Funktioner
Tak(0)
|
Min pointe med modmic var, at du kan fortsætte med at bruge de hovedtelefoner du allerede her og så sætte en mikrofon til.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |