|
S: BenQ W1200 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nordio ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2010 Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2016 kl. 11:24 |
Sælger min projektor, da jeg ikke bruger den mere.
Super stand og spiller virkelig godt. Pæren er kun brugt 350 timer. Der følger Vogel projektor ophæng til loftet med (Værdi 999,-) Se flere specs her: http://www.projectorcentral.com/BenQ-W1200.htm Pris: 2700kr |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor i landet?
|
|
![]() |
|
Nordio ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2010 Status: Offline Point: 25 |
Ah ja, sorry det fik jeg ikke skrevet.
Den er i Valby :)
|
|
![]() |
|
OP
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Er den evt til at sende ?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Nej, det er den for stor til jeg tør det :(
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
okay tak. :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Er den stadig til salg?
|
|
![]() |
|
Solgt!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |