|
Spotify PBS eller flytte til konto |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-August-2016 kl. 09:41 |
Hej alle.
Jeg har snakket lidt med Spotify og min bank uden held. Det er sådan at jeg vil gerne betale mit spotify over min budget konto hvor jeg ikke har Visa til. I dag bliver det trukket via min løn konto. Er det ikke muligt at lave bank overførsel eller noget PBS ligende? Mange tak. Mvh Daniel
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Der kan være flere årsager til at du ikke har et VISA til din budget konto, men det nemmeste vil være at du får et. Evt et VISA Electron. Jeg har selv lige fået et ekstra gratis almindeligt VISA fra Men ellers mener jeg at man kan betale Spotify via Paypal eller et Gift Card. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 20-August-2016 kl. 10:53 |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Er det ikke bare kontakte banken og få flyttet alt hvad der har med betalinger på budgetkontoen?
Sådan fungerer det i vores bank, dvs selv automatisk fra budgetkontoen laver bankoverførsler til børnenes opsparing, vores egen opsparing, privat pension, den store piges fritidsaktivitet osv. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Hbar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 213 |
Fået lavet visa/dankort til din budget konto, det koster ikke ekstra hvis du allerede har visa/dankort på din primære konto i samme bank. Så kan du bruge dette kort til at registere betalinger hos spodify og andre udbyder som opkræver via kort.
Hvis du ikke har planer om at bruge kortet til andet, behøver du ikke engang huske pin koden til kortet. Det gør også at du kan købe nyt køleskab direkte på din budget konto.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |