recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Minidsp 2x4 og en UMIK-1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Minidsp 2x4 og en UMIK-1

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Minidsp 2x4 og en UMIK-1
    Sendt: 21-August-2016 kl. 16:39
Som emne. 

skriv gerne en privatbesked og rensten finder vi sikkert ud af :)
Til top
chili55 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-August-2011
Sted: danmark
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chili55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 11:20
har et ubrugt sæt som er ca. 1 år gammelt. Købt i danmark og har kvittering. Hvad tænker du af pris.
Mvh. Jørgen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af chili55 chili55 skrev:

har et ubrugt sæt som er ca. 1 år gammelt. Købt i danmark og har kvittering. Hvad tænker du af pris.
Mvh. Jørgen

PB sendt. 
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 12:45
Søger stadig. 
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 16:59
Jeg har en minidsp 2x4 i overskud.
.....
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2009
Point: 1017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 17:57
Har sendt en pb

Redigeret af stillersen - 22-August-2016 kl. 17:58
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 17:58
.

Redigeret af stillersen - 22-August-2016 kl. 17:59
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af stillersen stillersen skrev:

Har sendt en pb

.

kan du ikke gå et andet sted hen med din dårlige stil! evt. oprette din egen købes tråd istedet for at blande dig i min Clap
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 18:08
Jo det kan jeg godt.
Men har du ikke afvist den første mand der har henvendt sig siden du stadig søger? :)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 18:12

Jo det kan jeg godt.
Men har du ikke afvist den første mand der har henvendt sig siden du stadig søger? :)

jow det har jeg, men det fremgår jo ikke af dine indlæg hvem du henvender dig til (heller ikke efter du har redigeret dem flere gange). her kunne du evt. bare have sendt chili55 en besked selv!
hvor du kan sende ham en besked, istedet for at forpure min tråd Wink
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 18:18
Så slap da af. De 2 post herinde var en fejl, de skulle haft været sendt som PB. Jeg klokkede bare i det med telefonen. God dag
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 18:36
Er helt rolig
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu