|
En bulet/trykket diskant - hjælp |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-August-2016 kl. 11:21 |
|
Hej alle
Kan en ovenstående afhjælpes? Det er rent kosmetisk. Jeg syntes at kan have hørt at man kan støvsuge bulen ud eller...? |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Støvsugeren har jeg brugt for år tilbage.
bedst hvis du har en der kan reguleres i sugestyrken.
|
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|
tak for svar
|
||
![]() |
||
FlGr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
|
Jeg har brugt et stykke tape, hvor jeg satte den side der klistre ind mod diskanten, og hev der efter bulen ud.
|
||
![]() |
||
|
Alm. tape, isoleringstape. gaffa tape?
|
||
![]() |
||
FlGr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
|
Alm. tape
|
||
![]() |
||
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
|
Brug tape metoden, den er mindre risikabel end støvsugeren.
|
||
![]() |
||
|
takker for rådene
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Kommer i høj grad an på, hvad overfladen er. En silkediskant kan man rive i stykker med tape, en metaldiskant er svær at få ud med støvsuger (og tpe for den sags skyld). Man kan også lytte til sine højttalere og høre om den trykkede dome overhovedet gør nogen forskel. Klaus |
||
![]() |
||
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
|
Det her lyder fuldkommen sindssygt, men...:
- Sæt dig på hug foran højttaleren - Læn dig langsomt forover - Åbn munden og sæt den forsigtigt omkring diskanten, så diskanten er "buret inde" i munden - Sug lige så stille og forsigtigt Har skam selv brugt metoden på en af mine højttalere, og det rettede diskanten 99% ud igen. |
||
![]() |
||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
|
Really? ![]() Kan du ikke sende en vejledning, gerne med billeder. ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
![]() Man skal bare finde en kvinde som har fået lavet "fiskemund" med silikone. ![]() M.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |