|
Solgt: Focal Sib |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MrVolbeater ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2016 kl. 19:35 |
![]() |
|
Tingkaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad koster de? Og hvor henne i landet?
|
|
![]() |
|
MrVolbeater ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 125 |
De står i Aalborg. Hva siger du til 350kr?
|
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
350kr for alle 5?
|
|
![]() |
|
Ja det var min tanke.
|
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Kan de evt sendes?
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Du kommer ikke tilfældigvis forbi Vejleområdet?
|
|
![]() |
|
De kan evt godt sendes, og da jeg ikke ejer en bil kommer jeg ikke lige forbi vejleområdet
|
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
Enhederne fejler ikke noget vel?
|
|
![]() |
|
Selve enhederne fejler ikke noget - har lige haft dem sat til og synes de lyder som de skal.
Der kommer en og kigger på dem senere idag. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |