|
Træt af Yousee router |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-September-2016 kl. 09:29 |
Jeg har i lang tid haft store problemer med mit Wi-Fi netværk. Jeg har 100mBit fra Yousee, har et par gange haft teknikker ude og flere gange fået skiftet router, ændret kanaler o.s.v. Har nu en Sagemcom 50001 router, som også understøtter 5 ghz
Alligevel fungerer vores netværk elendigt. Ofte udfald, skal genstartes meget ofte (min 3-4 gange om ugen). Har vi brugt Airplay skal både router og anlæg genstartes. Nu gider jeg ikke mere, så tænker at løsningen må være at tilkoble en anden router til at stå for Wi-Fi. Hvilken router, som ikke er dyr, kan anbefales? Hi-Fi Klubben anbefaler deres egen Linksys EA6100 til 599, men er der noget bedre jeg skal gå efter? På forhånd tak |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3848 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har sat mit YouSee modem i brigde mode og bruger en asus ac66u.
Der har flere gange været asus ac66u og asus ac68u til salg her på siden.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg kører med en ASUS RT-AC68. Den kan klart anbefales. Jeg hr også YouSee - dog var det tidligere WAOO, så det er deres fiberboks/router jeg brugte tidligere - også med ringe resultat.
M.v.h. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
Kan også anbefale. RT-AC68
Har brugt den til Waoo da deres router også er ringe. Har aldrig genstartet den. Kører stabilt altid. Har 15 wifi enheder kørende på den. Og en masse via kabel printer, 2x NAS og nogle PC |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
Jeg har en AirPort Express spændt for mit youSee-tildelte router/modem.
|
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Tak. Det lyder jo meget tillokkende med den Asus. Kan den håndtere 100mBit?
|
|
![]() |
|
Power har RT-N66U til 799. Er der forskel på den og AC66U?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Ja! Den kører kun "N", hvor dem vi nævner kører AC, hvilket er den nyeste standard. Du kan lige så godt vælge en AC-router, da prisforskellen er så lille, og hastigheden er højere på en AC-router. M.v.h. |
|
![]() |
|
http://www.pricerunner.dk/pl/168-2836556/Routere/ASUS-RT-AC66U-Sammenlign-Priser?q=asus+rt+ac66&ref=redirect&search=asus+rt+ac66
Som du kan se på pricerunner, så koster RT-AC66 150,- mere, men kan ofte føes på tilbud til under 800,-. Og ellers sælges de brugt indimellem, til 5-600,- M.v.h. |
|
![]() |
|
Ok. Er der tilfældigvis en der har en til salg?
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Så skal du nok over i køb/salg tråden. Der rammer du mange flere..
|
|
![]() |
|
Guruen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-September-2016 Sted: Helsinge Status: Offline Point: 1 |
Jeg har oplevet nøjagtig det samme som dig.
Og klaget, og klaget...
Alle mine problemer forsvandt fra den ene dag til den anden, da jeg modtog den nye Yousee boks sammen med en ny (meget stor og hvid) router. Nu falder enhederne ikke af nettet, og min hastighed er ved telestyrelsens målinger fordoblet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |