|
Fona Garanti. |
Besvar |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-September-2016 kl. 21:24 |
Hej.
Jeg har en Lenovo bærbar der er købt i Fona. Der er kommet en vandret stribe på skærmen. Elgiganten har overtaget Fona og deres garanti. Jeg vil bare lige høre om der er nogen der har erfaring med Fona garantireparationer hos Elgiganten. |
|
Dennis_m
Bruger Oprettet: 16-Februar-2013 Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fungere præcist ligesom hvis du var gået i fona, eller havde købt i elgiganten, så fremt at du har kvitteringen, eller elgiganten kan finde den i den adgang de har til fonas system. Vil blive sendt til Infocare for reperation.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder godt.
Jeg skal lige lave en sikkerhedskopi af nogle filer, så bliver den indleveret. Tak. |
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Har afleveret computer hos Elgiganten.
Ingen problemer. Så må vi se. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |