recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony hub - IR fjernbetjening svigter?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony hub - IR fjernbetjening svigter?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony hub - IR fjernbetjening svigter?
    Sendt: 14-September-2016 kl. 09:03
Hej

har problemer med at fjernbetjening smart slet ikke virker engang imellem.
Kan ikke se der batteri i den?
Virker en ny løs fjernbetjening sammen med min gamle hub?

http://support.logitech.com/da_dk/product/harmony-smart-control
som ikke er så dyr her
https://www.conradelektronik.dk/?websale8=conrad-dk&pi=1359831&ws_tp1=cp&ref=PLA_Hemelektronik&subref=1359831&utm_source=PLA_Hemelektronik&utm_medium=PLAfeed&utm_campaign=PLA_Hemelektronik_feed&utm_content=1359831&gclid=Cj0KEQjw6uO-BRDbzujwtuzAzfkBEiQAAnhJ0FVPO0wTIxjv3dTuqDwfVmQUwDgkHHRh_9DvbxEZtkcaAixQ8P8HAQ

Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 1414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 09:26
Der sidder et lille knap batteri i fjernbetjeningen, så tag og prøv at skifte det.
Mvh Jesper
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 11:33
øv troede lige jeg skulle ud og købe ultimate hvor der knapper til mit HUE lys:)

mangel tak for hjælpen Axlon:) - den havde jeg ikke set:)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu