recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows opdate
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows opdate

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows opdate
    Sendt: 15-September-2016 kl. 16:41
Hej.
Der kom en opdatering til Windows 10 i dag,men den bliver aldrig færdig med at hente.
Andre der har oplevet det samme,og evt har en løsning.

Sådan har stået i et par timer.
Mvh.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2016 kl. 17:20
ved ikke helt hvorfor du først får den nu, for det er faktisk en temmelig gammel opdatering. https://support.microsoft.com/da-dk/kb/3176929

du kan altid se på neowin.net når der kommer nye større opdateringer. De plastrer forsiden til med artikler. både hvad der er nyt, hvad der ikke virker og alt muligt andet.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2016 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

ved ikke helt hvorfor du først får den nu, for det er faktisk en temmelig gammel opdatering. https://support.microsoft.com/da-dk/kb/3176929

du kan altid se på neowin.net når der kommer nye større opdateringer. De plastrer forsiden til med artikler. både hvad der er nyt, hvad der ikke virker og alt muligt andet.

Hej.
I følge det her er den da ikke så gammel.
https://support.microsoft.com/en-us/kb/3189866

Redigeret af nesager - 15-September-2016 kl. 17:29
Til top
perkjaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2008
Sted: Ballerup
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perkjaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2016 kl. 17:48
Har det samme problem, dog er min blevet 50% færdig.

Det ser ud til at der er mange som har problemet: 

Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2016 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af perkjaer perkjaer skrev:

Har det samme problem, dog er min blevet 50% færdig.

Det ser ud til at der er mange som har problemet: 

Hej.
Mon ikke de kommer med en rettelse.
Her er der også nogle forslag,men nu er engelsk ikke lig min stærke side.
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-update/windows-update-kb3189866-stuck-at-45/6991f273-c147-485f-9a34-64d9488291f8?auth=1
Mon det er meninge at man bruge Internet explore for at fixe det.??
Mvh.

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10476
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2016 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Det er ikke samme nummer som den nye.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2016 kl. 21:06
Hej.
Så er opdateringer pludselig blevet  hentet,så jeg prøver lige om  de kan installeres.
Mvh.

Ps.Opdateringen lykkedes.Smile

Redigeret af nesager - 15-September-2016 kl. 21:16
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2016 kl. 19:01
Øh ja Flemming. Det var jo lige præcis derfor jeg undrede mig pænt meget. Den her opdatering burde maskinen have hentet for længe siden. Siden i forgårs er der rent faktisk en ny build til dem der er på fast ring.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu