|
Div. elektronik salg |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2016 kl. 11:39 |
Lille lækker DAB radio til køkkenet. Inkl strømtilslutning, og kan også bruges til batterier.
Pris ide: 100,- ![]() Speciel Philips fjernbetjening med touch skærm, fuld programmerbar, velegnet til at stå på sofabordet, kan tilsluttes internettet. Det er værd at notere sig, denne fjernbetjening kan have nogle problemer med noget IR udstyr. Så undersøg om den er kompatible med alle enhederne den skal styre. Den har ikke været i brug i flere år, så kender ikke tilstanden. Men den er kun brugt ganske lidt. http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=RC9800I%2F17&scy=us&slg=en Pris ide: 200,- ![]() USB blæk printer. Kan printe på CD/DVD skiver. Skal have nye blækpatroner. Den blev oprindelig købt til et DVD projekt i maks 2 timer. Siden har den stået helt stille (6-7 år). Så jeg kender ikke helt tilstanden på den. Dette er sidste station, inden den ryger til storskrald. Pris ide: Byd! ![]() Fælles for det hele: Priserne er pris ideer. Der må gerne bydes. Der foretrækkes afhentning i Ejby, 4623, eller omkring Fields ved Ørestaden, da tiden med at pakke og sende ikke helt står mål med priserne. Hvis det trækker meget, så skriv, så finder vi måske ud af noget. Redigeret af Kandersen - 21-September-2016 kl. 14:43 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ASUS router/dongle tager jeg!
M.v.h. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Den er din Henrik!
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Tab 2 er det version med 3g ?
Venligst Lennart Redigeret af len61 - 05-September-2016 kl. 21:01 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Ja den er med 3G
Redigeret af Kandersen - 05-September-2016 kl. 22:06 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
jeg kunne godt fristes med Philips fjernbetjeningen hvis du kan overtales til at sende
|
|
![]() |
|
Det må vi lige finde ud af. Jeg har bare ikke så meget tid, så hvis jeg skal suse afsted 117 gange, så går der lang tid før alle ting er sendt. Det er modtagerne nok heller ikke så tilfredse med.
|
|
![]() |
|
Bump!
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
jeg står stadigt ved mit bud på remoten, desvære er der for langt fra Videbæk for at afhente
|
|
![]() |
|
Jeg har dig i tankerne HackerJack.. Jeg skal lige have et roligt tidsrum, så finder vi ud af noget.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg havde tænkt at komme forbi efter routeren på fredag. Jeg kan evt. tage remote'n med til det jyske?
M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 12-September-2016 kl. 16:55 |
|
![]() |
|
Det ville jo være perfekt, hvis du og Hackerjack kan finde ud af noget der.
Du er velkommen fredag Henrik.. Har du stadigvæk adresse og nummer? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |