|
S: kef 2005.1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2016 kl. 17:42 |
Har lidt mærker men spiller som de skal.. den ene grill sidder løst
Pris 500kr ![]() Redigeret af 3000 - 20-September-2016 kl. 17:47 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal ikke forbi Vejlekanten i nær fremtid?
|
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Nej det gør jeg ikke
|
|
![]() |
|
Renoldo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Sorø Status: Offline Point: 88 |
Hej Jeg bor i Sorø og skal måske en tur til Vejle i morgen eftermiddag, så hvis i kan finde ud af noget og du kan hente dem ved Vejle stadion eller du ikke bor alt for langt fra stadion, så kan jeg da godt tage dem med. Mvh René |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |