|
Animerede avatars ? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-September-2016 kl. 04:09 |
Jeg foreslår, at animerede gif's ikke kan vælges som avatar-billeder.
Da de fleste af slagsen er ret så irriterende og forstyrrende i de tråde/emner de figurerer i ! Bl.a. i denne her tråd er det voldsomt: På forhånd tak. |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12313 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er enig.
Mellemrum før udråbstegn og spørgsmålstegn er dog også røvirriterende. |
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2345 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enig.
Når man nu er i gang, kunne man også fjerne alle signaturer. |
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altså ligesom din signatur?
og der udover er jeg enig :-) Redigeret af MulleB - 21-September-2016 kl. 10:24 |
|
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Funktioner
Tak(2)
|
Jeg foreslår at vi tager en dyb indånding, slapper af, og lader reglerne være som de er.
Hvis der er nogen som bruger avatarer eller signaturer, som overholder reglerne, men er stærkt generende af en eller anden grund, så kan en moderator/admin vel rette personlig henvendelse til vedkommende bruger. Hvis nogen lader sig genere af min diskrete animerede avatar, så prøv at drikke lidt mindre kaffe. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12313 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes ikke dit avatar ville miste meget, hvis det ikke var med animation. Det er ikke tilfældigt, at animerede avatars er bandlyst på de fleste af denne slags fora.
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes vi skal fjerne alle brugernavnene. Så udvikler debatterne sig heller ikke til personlig hetz...
|
|
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med i stedet at fjerne indholdet i indlæggene - så er der da ingen som kan blive uvenner?! |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der skal nok være nogen der får ondt i røven over, at du hedder DrageMester. Vi er trods alt mennesker og skal pr definition finde noget at sætte fingeren på, når det gælder andre
En helgardering... brugernavne OG indhold, så kan det næsten ikke gå galt, udover dem der så vil brokke sig over, at brugernavn OG indhold mangler. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke noget at hidse sig op over, at der er en enkelt Avatar der er gået amok. Vi har tidligere set en med en flue der kravlede rundt og distraherede. Selv foretrækker jeg lidt opfindsomhed, som måske understreger den personlighed der har alias'et.
|
|
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er a***ockers jo ikke så velsete herinde, men de kan typisk også blokere enkelte billeder. Det er der nogle avatars og signaturbilleder, der er blevet udsat for i min browser ;-) Højreklik på irriterende gif og bloker...
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fjerner gerne min animerede avatar hvis der bliver lavet en regel imod signaturer på flere linjer eller i flere farver.
Jeg kan sq ikke andet end at grine over teejay's animerede stickman fight |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |