|
Hastighed på netflix opstart på tv |
Besvar |
Forfatter | |
HappyFrog
Bruger Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-September-2016 kl. 13:21 |
Hejsa
Hvor lang tid er jeres smarttv om at starte netflix app'en op og hvordan er app'en at navigere rundt i? Jeg synes min er en smule træg, godtnok vises netflix billedet hurtigt når man starter app'en og den hopper hurtigt videre til profilerne, men fra den viser profilerne til man kan vælge en går der ca 30 sekunder, hvor tv'et ikke reagerer på noget somhelst. Herefter hopper den hurtigt ind på profilen og viser de første billeder, men herfra og til man kan klikke på noget, går der igen 30 sekunder. Når først man er inde går det fint, hastigheden på navigationen er måske ikke prangende, men man kan fint klikke rundt og læse beskrivelser mm. Der er ingen problemer mens man streamer en film, her kører det fint. Hvis jeg til sammenligning starter app'en fra PS3 kører det helt gnidningsfrit både opstart og navigering, så jeg gætter på det er tv'et der lavet et eller andet unødvendigt. TV'et er et Panasonic 50VT60 og firmware'en er opdateret til nyeste release. Det har kablet forbindelse til en 60/60 fiber, jeg har checket forbindelsen både fra kablet pc og fra netflix app'en uden at finde et problem, så netforbindelsen er ikke problemet. Det undrer mig mest med de her 2x 30 sekunder hvor det ikke reagerer på fjernbetjeningen, den må lave et eller andet i den periode, for den når at vise alt det den skal inden den går i stå. |
|
DanishBacon
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit Panasonic er modellen under og årgangen før (GT50). Det tager også noget tid om indlæsningen, men jeg vil gætte på måske halvdelen af dine 30 sek.
Bare for en god ordens skyld: Du sætter dit TV på stand-by, når du ik bruger det? (Frem for at slukke på selve TVet for at spare de sidste 0,3 Watt) Redigeret af DanishBacon - 29-September-2016 kl. 17:24 |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
HappyFrog
Bruger Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yup, slukker med fjernbetjeningen. Jeg prøvede for testens skyld at tage strømmen helt fra det, men det ændrede ikke noget.
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg en KS model dvs 2016. Den er klar med det samme, tv starter sågar i den app man brugte sidst nær man slukkede tv.
Så hvis vi barn set Netflix og slukker tv, så når vi tænder igen starter den i Netflix. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |