|
Google Assistent. |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4710 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 13:56 |
|
Hej
Jeg læser på blandt andet recordere om alle de nye hardware dimser som Google introducerede i går.
Men der mangler en meget vigtig software ting: Google Assistent.
Den er integreret i både de nye Pixel mobiler og i den nye Google Home.
Den giver brugerne deres egen helt personlige Google.
Den bringer Machine Learning og AI til op til et hidtil ikke set niveau.
Til den der vil vide mere vil jeg foreslå at de ser præsentationen fra i går i dette link. https://www.youtube.com/watch?v=q4y0KOeXViI&feature=youtu.be
Jeg har andre steder læst, at Google ikke er sikker på at Google Assistent kommer i andre fabrikanters udstyr.
Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 09-Oktober-2016 kl. 14:02 |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og jeg har læst at bla Pixel ikke kommer til DK. Så who cares!!
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4710 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Jeg har også læst at Google ikke har en dato for Pixel i Danmark. Der er kun 5 lande de er annonceret i. Men hvis Google Assistent er så god som de siger, kan jeg vel bare hente en Google Home i Tyskland. Den giver brugerne deres egen helt personlige Google. Hilsen Carsten. |
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1186 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, din helt personlige Google, som bruges til at indsamle masser af information om dig.
Denne kan så sælges videre til 3. part eller anvendes til målrettede reklamer. Velbekomme |
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja google tlf burde være gratis, så meget de kan få at vide om dig og din adfærd, og sælge videre
|
||
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Præcis som Apple, Facebook, Twitter, Microsoft og alle andre software/internetgiganter....
Redigeret af Pallec - 05-Oktober-2016 kl. 16:18 |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man kan også bare oprette en "fake" profil
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Apple får ikke noget at vide om mig, det er slået fra i menuen. Og de andre har jeg intet med at gøre. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tro på det.......tro på det. Hvad bruger du som GPS? Klaus |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke google |
||
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Apple henter kun data til annonym analyse og de er meget åbne omkring dette. informationen bliver ikke givet videre til 3. part og de eneste reklamer de målretter, hvis du acceptere dette, er reklamer for apps i app store. Skal jeg vælge, og det skal jeg, så vil jeg til hver en tid stole mere på et firma som Apple der lever af at sælge hardware og software. End et firma som Google der lever af at sælge information og reklame. Der er jo en grund til at alle google services er gratis.
|
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1186 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |