|
Solgt: Logitech Harmony Smart control |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aleph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2016 kl. 06:29 |
Hub og tilhørende fjernbetjening sælges. HBO 400 kr. (Lavere bud er dog også velkomne).
Kan afhentes i Herlev. Vh Kim Redigeret af aleph - 09-Oktober-2016 kl. 15:38 |
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ir blaster med?
Mvh Claus |
|
![]() |
|
aleph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Ja, den følger med
Mvh Kim |
|
![]() |
|
Fisk123 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
Jeg vil godt byde 300,- afhentet.
Mvh. Michael |
|
|
|
![]() |
|
Oil2bias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Hej
Hvis det hele medfølger som fra ny, vil jeg gerne byde kr. 400,- +porto. Vh. OP
|
|
![]() |
|
Der medfølger hub, "Companion" fjernbetjening, og ir blaster samt selvfølgelig netledning
Mvh Kim |
|
![]() |
|
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Jeg byder 450 afhentet i Herlev.
Mvh. Thomas |
|
![]() |
|
Jeg lader den lige køre til i morgen middag og så ryger den til højestbydende😊
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Er det den nye Logitech companion eller det gamle smart du sælger
|
|
![]() |
|
Det er den gamle smart companion
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |